Preskoči na glavno vsebino

Začetek zbiranja podpisov za predsedniško kandidatko

Od ponedeljka, 21.8.2017 lahko v okviru predsedniške kampanje podprete boj #zaUTD, o čemer je že poročala svetovna mreža #zaUTD.

Postopek je enostaven, paziti je treba le na nekaj podrobnosti:
  1. Z osebnim dokumentom greste na katerokoli Upravno enoto, kjer vam stiskajo obrazec podpore za predsedniške volitve.
  2. Ta obrazec podpišete pred uradnikom.
  3. Podpisati ga mora tudi uradnik. IN žigosati!  Bodite pozorni, da naredi oboje!
  4. Obrazec po pošti pošljete na naslov:          

Dr. Valerija Korošec
Poštno ležeče

1113 Ljubljana

Vsak teden, v torek ob 18. uri Vam bomo sporočili, koliko podpisov je prišlo. To bo znak za politiko, ali se Vam to zdi pomembna tema, Sekciji za promocijo UTD v Sloveniji in meni pa, ali smo na pravi poti ali ne, od česar bo odvisna naša prihodnja aktivnost #zaUTD.

Delali bomo tako, kot smo delali pri zbiranju podpisov Evropske državljanske pobude #zaUTD. To pomeni, da bo spet vse odvisno od Vas, oziroma od samoorganizacije in samoaktivnosti ljudi, ki idejo podpirate.

Šele s 5.000 podpisi se bom kvalificirala, uvrstila med uradne kandidate. (To bomo videli že čez 1 mesec, 19. Septembra, 2017). Šele v tem primeru bomo o boju #zaUTD  slišali nekoliko več v okviru predsedniške kampanje in medijih. To ne pomeni, da me morate obkrožiti na volitvah. Potem, ko bomo imeli pred seboj vse uradne kandidate, bo na dan volitev, 22. oktobra 2017, vsak pri sebi še enkrat razmislil o svoji izbiri primerne osebe za predsedniški položaj.

Dodatno me bose spodbudili, če me boste podprli v boju za večjo enakost žensk in neposredno e-demokracijo. Verjetno ste opazili, da so si politiki naredili sistem, kjer je podpis poslanca 500x več vreden kot naši podpisi, poleg tega so nam vse to še dodatno otežili tako, da podpore ni mogoče oddati elektronsko?  A to je za nas samo dodatna spodbuda pri naši aktivnosti. Vemo, da bomo v prihodnje lahko računali na ljudi, ki nas podpirajo celo v tej, tako zelo neenakopravni tekmi in za marsikoga že odločeni tekmi.

Hvala za sodelovanje v našem skupnem boju za vsaj malo boljšo družbo: bolj enakopravno, bolj demokratično in bolj svobodno. Hvala tudi vsem, ki me podpirate samo zato, ker me poznate osebno in vsem, ki me podpirate samo zato, ker zame jamčijo vaši in moji prijatelji.

dr. Valerija Korošec, v Ljubljani, 20. Avgusta 2017